NATURAL TEAM CARP
SPRZEDAM
POLECANE

PRZYJACIELE
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
POGODA
trwa inicjalizacja, prosze czekac...psycholog online
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 39
Nieaktywowany Użytkownik: 481
Najnowszy Użytkownik: dokHopydaylog
Witamy
Image and video hosting by TinyPic

WITAMY NA STRONIE KLUBU NATURAL TEAM CARP SOŚNICA,NASZA WSPÓLNĄ PASJĄ JEST WĘDKARSTWO KARPIOWE KTÓRE ZAPOCZĄTKOWAŁO NA WIOSNĘ 2005 ROKU. SKŁAD NASZEGO TEAMU:GRZEGORZ MILEWSKI,MARCIN,KRZYSIEK,ZBYSZEK,GRZESIEK ORAZ BARTEK.MAMY W SWOIM DOROBKU KILKANAŚCIE FAJNYCH SZTUK TEGO PIĘKNEGO GATUNKU RYBY:). ORGANIZUJEMY WSPÓLNE WYJAZDY KARPIOWE. NASZYM CELEM JEST ZASADA "ZŁÓW I WYPUŚĆ" , DO CZEGO BARDZO CHĘTNIE NAMAWIAMY MŁODYCH ADEPTÓW KARPIOWEGO WĘDKARSTWA. ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA NASZYCH ZDJĘĆ Z WYPRAW, RELACJI Z IMPREZ KARPIOWYCH ORAZ WIELE INNYCH CIEKAWYCH ARTYKUŁÓW. SERDECZNIE POZDRAWIAMY WSZYSTKIE EKIPY KARPIOWE CAŁEJ POLSKI I DO ZOBACZENIA NAD PIĘKNYMI WODAMI NASZEGO KRAJU!

Bocianie Gniazdo
BOCIANIEPewnego dnia kolega do mnie zadzwonił, że wybiera się na łowisko Bocianie Gniazdo znajdujące się przy trasie Gliwice-Mikołów w miejscowości Paniówki i czy bym się wybrał z nim, po krótkim zastanowieniu zgodziłem się. Był piękny kwietniowy dzień rozłożyliśmy graty zanęciliśmy i zaczęliśmy rozmowę na temat tego ładnego lecz trudnego łowiska ponieważ wystają z wody stare pościnane drzewa. Dno zbiornika w większości pokryte jest mułem lecz są i twarde miejsca, głębokość zbiornika waha się w przedziale 1,3m-1,7m.Dokuczają
tam trochę wędkarze którzy łowią na koszyki przezywając nasze zestawy myśląc, że z naszego miejsca dostaną rybę . No ale co zrobić, przesiedzieliśmy trzy dni bez brania, ale mnie to nie zraziło do tego miejsca. Postanowiłem tam wrócić zmieniłem trochę taktykę i zaczęło mi to przynosić efekty, tak mi spodobało się na tym jeziorku, że spędziłem tam cały sezon. Kto by pomyślał, że na niecałym 10h łowisku są takie śliczne i jak że silne karpie. Szkoda tylko, że miejscowi tego nie doceniają, że maja pod nosem takie ryby. Ryby biorą zdecydowanie odjazd jest przepiękny złowiliśmy tam ryby w przedziale od 3kg do 14 kg ale myślę, że jest tam jeszcze coś większego.Pisze o tym bo chciał bym żeby więcej karpiarzy odwiedzało to miejsce i może nasze miski miały by większe szanse na przeżycie, w galerii kilka zdjęć z bocianiego i dziękuję za uwagę.

Z karpiowymi pozdrowieniami

Marcin.
Kupię dużego karpia
KARPIARZE

"Od pewnego czasu wzbiera we mnie żal do części "karpiarzy" pisanych przez wyjątkowo małe "k", którzy parają się łowieniem karpi w publicznych wodach i ich sprzedażą właścicielom komercyjnych łowisk. Jest popyt, to jest i podaż. Wiarygodne informacje o regularnie łowionych karpiach wagi ciężkiej (magiczna bariera 20+) na którymś z łowisk działa na karpiarzy niczym magnes.

Niestety, popyt na takie łowiska wytworzył szarą strefę pozyskiwania ryb, a prywatni właściciele niektórych wód rozpoczęli licytację "kto da więcej za kilogram dużego karpia". (…) Kolejnym sposobem namierzenia przerzucanych ryb jest porównanie zdjęć. Jak wiadomo, duże karpie często posiadają charakterystyczne "znaki rozpoznawcze" w postaci blizn, rozmieszczenia i ukształtowania łusek czy choćby wyjątkowej budowy ciała.
Jeżeli na pewnym zbiorniku kilkakrotnie łowiona jest charakterystyczna ryba, staje się ona rozpoznawalna, a czasami nawet znana z imienia. Jeżeli taki karp po pewnym czasie pojawia się w galerii zarybień lub rekordów zbiornika komercyjnego, wówczas nietrudno się domyślić, jak do niego trafił. (…) Poza przepisami pozostaje nam jeszcze własny rozum, więc jeżeli wiemy, że łowisko komercyjne, które odwiedzamy, prowadzi skup ryb z nielegalnego obiegu, zawsze możemy zmienić zbiornik, a naprawdę nie wszystkie łowiska biorą w tym udział i można znaleźć "czyste miejsca".

Łowiąc na łowiskach prowadzących "skup", pośrednio akceptujemy ten proceder. Gospodarzom tych wód przynosimy realne zyski, utwierdzając ich w przekonaniu, że pozyskiwanie takich ryb jest opłacalne. W efekcie nasze pieniądze pozostawiane w postaci licencji trafiają częściowo do rąk ludzi wywożących okazy z dzikich wód. Na jednej ze stron internetowych znalazłem ofertę nowo powstającego łowiska, reklamującego się w następujący sposób:

Staw trafił w nasze ręce w 2011 roku i od tego czasu jest przez nas systematycznie zarybiany dużymi karpiami i amurami. Postanowiliśmy nie zarybiać łowiska mniejszymi rybami niż 10 kg i tego się trzymamy. Najmniejsze wpuszczone przez nas ryby miały 10 kg i było ich tylko kilka sztuk. Większość ryb miała 12–15 kg, jednak największe wpuszczone przez nas karpie i amury miały 20–27 kg. Największą rybą pływającą w akwenie jest karp pełnołuski o wadze 27 kg. Wszystkie wpuszczane przez nas ryby pochodzą z dzikich zbiorników i nie ma tu mowy o hodowanych i tuczonych karpiach ze stawów hodowlanych.

I jak, wybierzecie się do tego karpiowego zoo?" Rekordowe karpie są atrakcyjnym towarem. Nieuczciwi wędkarze je łowią i sprzedają właścicielom komercyjnych łowisk. Więcej o "Kupowaniu dużych karpi" przeczytacie w artykule Piotra Tomczaka. Oprócz tego przedstawiamy opinię prawnika Wojciecha Koźmińskiego na temat "Czarnego rynku dużych karpi".

Tych artykułów szukajcie w "Wędkarskim Świecie" 1/2013 na stronach 28 i 70.
Ostatnie aktywne Tematy
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
KONTAKT

Liczniki
"NO KILL"
ZAPRZYJAŻNIONE SKLEPY
SKLEP WĘDKARSKI "WOBLER"- UL.WITOSA 31 KNURÓW. KONTAKT:MAREK PASTERNAK TEL.798-191-401. MARKOWY SPRZET KARPIOWY. SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ZŁOTA RYBKA. SALON WĘDKARSKI. FOX J. MICKIEWICZA 16 44-120 PYSKOWICE Telefon: 0322338703
CENY HURTOWE!!!

WITAMY NA STRONIE KLUBU NATURAL TEAM CARP-KOPIOWANIE ZDJEĆ BEZ ZGODY NTC JEST ZABRONIONE!